اگر به شعار اعتدال دولت خدشه ای وارد شود نظام ضربه می بیند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تندروهایی در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود دارند که سعی کردند به شعار اعتدال دولت خدشه وارد شود که این امر در واقع به نظام ضربه می زند.

 به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم خسرویˈ روز پنجشنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری تربت حیدریه، افزود: برخی از اصولگران و اصلاح طلبان افراطی با تندرویی های خود هیچ اعتقادی به نظام ندارند و برای رییس جمهور مشکلاتی ایجاد می کنند.1111333366

وی با اشاره به کارهای خوب دولت در تمام ابعاد مختلف، گفت: دولت تدبیر و امید در بحث سیاست خارجی،کاهش تورم و در انتخاب استانداران خوب عمل کرده که جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب خوب و شایسته استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: رشیدیان استاندار خراسان رضوی بهترین گزینه ای بود که از سوی دولت انتخاب شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی جریانها درصدد تضعیف عملکرد استاندار جدید خراسان رضوی هستند که با شناختی که از وی دارم در بین مجموعه استان، دلسوزانه پیگیر معضلات و مشکلات تمامی شهرستانها است.

او با اشاره به مشکلات پیش روی وام ازدواج برای جوانان، اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر از جوانان در صف وام ازدواج هستند که با دستور رهبر معظم انقلاب ۵۰۰میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به این امر اختصاص پیدا کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز در این نشست گفت: تعامل خوبی بین قوای سه گانه در کشور وجود دارد و این امر باعث شده تا تنش های سیاسی در کشور کاهش پیدا کند.

ˈحسن فتحی نیاˈ افزود: با تدبیر دولت تنش های سیاسی بیرون از مرز نیز به حداقل رسیده و اجماع بزرگی که آمریکا و انگلیس علیه ایران طراحی کردند بودند، شکسته شده است.

وی با اشاره به الگوی صحیح مصرف در جامعه ،اظهار کرد: ساختارهای مدیریت مصرف با هزینه های کوچک قابل تامین بوده و تمامی ادارات در حوزه آب تلاش کرده تا مدیریت کافی در مصرف داشته باشند.

او بیان کرد: دولت در سال گذشته رقم بودجه ای که در حوزه عمران هزینه کرده ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده که امسال پیش بینی می شود با تلاش های صورت گرفته این مبلغ به ۴۴ هزار میلیارد تومان برسد.

فتحی نیا اظهار کرد: صرفه جویی خود یک بودجه عمرانی است، که انتظار می رود ادارات در این امر پیشگام و الگویی برای سایر مصرف کنندگان باشند تا مدیریت مصرف به عزم ملی تبدیل شود.





تاریخ: یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 110190
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت